nails

Neonail – starter kit

 

pol_pl_neonail-zestaw-startowy-z-czarna-lampa-led-9w-5028-1-21543_8

Zestaw jest teraz w okazyjnej cenie, jeszcze taniej niż go zakupiłam jakiś czas temu: http://www.ekobieca.pl/product-pol-21543-NEONAIL-Zestaw-startowy-z-czarna-lampa-LED-9W-5028-1.html

Zestaw zawiera:

1. Czarna lampa LED 9w
2. Hard Base 6 ml
3. Hard Top 6 ml
4. UV Gel Polish 6 ml – Lady Ferrari

pol_pl_neonail-zestaw-startowy-z-czarna-lampa-led-9w-5028-1-21543_3

5. Cleaner 100 ml
6. Aceton 100 ml

7. Nail wraps 50 szt
8. Waciki 250 szt. 12 warstwowe
9. Blok polerski BIAŁY
10. 2 x Pilnik EXC biały prosty 100/180
11. Oliwka
12. 5 x Patyczek drewniany
Zacznijmy od ceny, ja za zestaw zapłaciłam 229 zł, teraz jest za 189 – różnica to dobry lakier hybrydowy, więc zdecydowanie teraz się bardziej opłaca go kupić.
Zdecydowałam się na Neonail, nie na Semilac, ze względu na to porównanie:

Jak na początek fajnie, ale zainteresowana tematem zaczęłam sobie dokupować inne pierdółki, np. klipsy do ściągania hybryd, różne efekty i inne lakiery. Byłam zadowolona i szczęśliwa, pierwsze hybrydy zrobiłam mamie wykorzystując lakier Neonail “Naked truth by Patricia Kazadi” oraz efekt syrenki również tej firmy:

pol_pl_neonail-by-patricia-kazadi-lakier-hybrydowy-5154-naked-truth-6ml-21688_1pol_pm_neonail-efekt-syrenki-4777-7ml-19865_1

 

Nie miałam jeszcze wtedy primera (NailPrep/ (Free) Acid Primer), więc do odtłuszczenia użyłyśmy tylko załączonego w zestawie cleaner’a. Paznokcie trzymały się ok. 2 tygodni, ale jak się jeden mamie złamał, to zaczęła je sobie podważać i okazało się, że zeszły same bardzo łatwo, bez acetonu.

Ja swoją przygodę zaczęłam jakiś czas po ostatniej wizycie u kosmetyczki, gdzie z żelowych paznokci przeszłam na hybrydę, by samodzielnie w domu móc ją ściągnąć.

Jeden paznokieć wymagał lekkiego nadbudowania i zrobione to zostało bazą proteinową z firmy Indigo. Jest całkowicie rozpuszczalna w acetonie, więc schodzi razem z hybrydą.
Jest bardziej elastyczna niż żel, a jednocześnie świetnie utwardza zniszczoną i miękką płytkę paznokcia.
Zainspirowana tą bazą, sprawdziłam stronę Indigo (w internecie pojawiają się wpisy, że są niedoceniani w sieci, a mi wcześniej wydawali się drogą i bardzo profesjonalną firmą z produktami tylko dla salonów).
Zakupiłam kolejne efekty, wspomnianą bazę w dużej butelce, primer i natrafiłam też na ich zestaw startowy.
Z miejsca pożałowałam, że mam już jeden, bo za niewiele wyższą cenę, miałabym tyyyle kolorów, efektów i preparatów, które i tak musiałam dokupić i kosztowało mnie to drugi taki zestaw…
Na stronie Indigo jest na razie niedostępny, ale pełny jego opis wraz z wyliczeniem dlaczego się najbardziej ze wszystkich tego typu zestawów opłaca:
I to jest prawdziwy zestaw. Dodam, że produkty tej firmy (bazy, kolory) miałam już nie raz na paznokciach i efekt zawsze super, tak jak i jakość.
Polecam wszystkim, którzy się zastanawiają nad kupnem, poczekać aż znów pojawi się jako dostępny, a ja czekam na kolejną przesyłkę od nich, tym razem skorzystałam z promocji 2+1 na Gel Polish i Gel Polish mini (a także wybrane żele i np. świetną bazę keratynową, o różnych pojemnościach).
indigo-nails-lakiery-do-paznokci-jpg
Kto chciałby ze mną cofnąć czas? Ponoć jak się bardzo chce, to można!
Miss Melancholy

 

 

 

 

Leave a Reply

